Kundeundersøkelse våren 2015.

  31.03.15

 

Modum Kabel-TV er svært opptatt av våre kunders holdninger og oppfattninger om oss. Både som leverandør av TV- signaler og som leverandør av internett.
Vi ønsker å bli en best mulig samarbeidspartner for deg, derfor gjennomførte vi en kundeundersøkelse fra 12. februar til 1. mars.

Svarene var i utgangspunktet anonyme, men de som ønsket og delta i konkurransen om å vinne en iPad, måtte legge igjen navn og telefon nummer.
Det valgte Pål Uno Bønsnes å gjøre. Han er derfor en heldig vinner av en iPad.

PS! For å kunne delta på fremtidige undersøkelser fra Modum Kabel-TV, må vi ha en gyldig e-post adresse knyttet til ditt abonnement. Kontakt oss hvis du ønsker mer informasjon.

Modum Kabel-TV takker for alle tilbakemeldinger vi fikk fra våre kunder i kundeundersøkelsen. Det kom blant annet frem av undersøkelsen at mere og bedre informasjon fra Modum Kabel-TV er et ønske blant mange av våre kunder. En egen infokanal ble derfor lansert torsdag 23. april 2015. Infokanalen har som mål og vise frem all relevant informasjon, driftsmeldinger,tilbud og reklame,i tillegg til nyttige tips og råd som kan komme kunden til gode.

Resultatet av kundeundersøkelsen ga Modum Kabel-TV en KTI (kundetilfredshet) som kan sammenlignes med nasjonale selskaper som ligger høyest i Norge i forhold til fornøydhet. Basert på kundenes tilbakemeldinger, er det flere ting Modum Kabel-TV ønsker jobbe videre med. Mer informasjon vil komme.